ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΔΡΑΣΕΙΣ (ΑΠΟ ΦΟΡΕΙΣ )


25/11/2015

Πλώρη για το νησιωτικό σύμπλεγμα των Κυκλάδων έβαλε φέτος η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών


 

 11-12/9/2014

“Κινητό Μουσείο-Το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο ταξιδεύει στη Σέριφο”.

Μια πρωτοβουλία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου Σερίφου.

Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε το σύνδεσμο:

 

Logo_New

 

 

  Σχολικό έτος  2013-2014

footer-logo-2

” «Η Ενέργεια για Ζωή Ταξιδεύει» είναι ένα πρόγραμμα περιβαλλοντικής επιμόρφωσης που ρίχνει άγκυρα σε εφτά νησιά της άγονης γραμμής, σπέρνοντας ιδέες, σκέψεις και γνώσεις οικολογικού περιεχομένου στους μαθητές, αλλά και στους κατοίκους των νησιών που επισκέπτεται.
 Στόχος του προγράμματος είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των τοπικών κοινωνιών σχετικά με φλέγοντα ζητήματα σεβασμού και διατήρησης της περιβαλλοντικής μας κληρονομιάς, αειφόρου ανάπτυξης και μεθόδων διαχείρισης της ενέργειας και των φυσικών μας πόρων, τόσο στη θεωρία αλλά και κυρίως, σε πρακτικό επίπεδο.”
” Ένα σύνολο δράσεων περιβαλλοντικού περιεχομένου, οι οποίες απευθύνονται σε μαθητές
και ενήλικες 7 νησιών του Αιγαίου. Ουσιαστικά, το πρόγραμμα ταξιδεύει τη σχετική γνώση και στοχεύει στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των κατοίκων των παρακάτω νησιών:
ΣΙΚΙΝΟΣ – ΣΕΡΙΦΟΣ – ΣΚΙΑΘΟΣ – ΣΚΟΠΕΛΟΣ-ΚΑΣΟΣ – ΚΑΡΠΑΘΟΣ – ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟ
Μέσα από μια διαδραστική προσέγγιση αναλύονται έννοιες που σχετίζονται με τη σωστή διαχείριση των φυσικών πόρων και την εξοικονόμηση ενέργειας.
Για την υλοποίηση αυτού του ταξιδιού συνεργάζονται ΜΚΟ, επιστημονικές ομάδες, τοπικοί φορείς και θεσμικά όργανα, που έχουν περιβαλλοντικές ανησυχίες ή ασχολούνται με το περιβάλλον.”

 ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕΡΙΦΟΥ ΜΕΣΑ  ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ” Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΖΩΗ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ” ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ (2013-2014):

1. ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποιήθηκαν είναι το «Δάσος, πηγή νερού και ζωής» και οι«Αγρι-άνθρωποι».Διαδραστικά  προγράμματα που αφορούν την αρκούδα, το λύκο αλλά και περιβαλλοντικά προβλήματα στην Ελλάδα.

SAM_1986-1024x768


 2.ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ

Το πρόγραμμα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ φέρνει μια μικρή θεματική «βιβλιοθήκη» μέσα στην τάξη, σε ένα σάκο με ρόδες, ώστε να μεταφέρεται εύκολα. Η προσέγγιση αυτή δίνει στα παιδιά τη δυνατότητα, όχι μόνο να ξεφυλλίσουν, να μελετήσουν, να διαβάσουν ή να ακούσουν τα βιβλία στην τάξη, αλλά και να δανειστούν κάποια από αυτά στο σπίτι τους.

 


 4. ΜΟΜ

Δράσεις ανάλογα με τις ηλικίες των παιδιών:
•Κυνήγι χαμένου θησαυρού στο φυσικό περιβάλλον
μαζί με παιχνίδια αισθήσεων και μνήμης (Νηπιαγωγείο,
Α και Β Δημοτικού)
•Ζωγραφική ή μακέτα όπου θα φτιάξουν το ιδανικό φυσικό
περιβάλλον της περιοχής τους. (Γ, Δ, Ε, ΣΤ Δημοτικού)


 

3.  ΑΡΧΕΛΩΝ
Ο ΑΡΧΕΛΩΝ  οργάνωσε πρόγραμμα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης  περιελάμβανε έκθεση, προβολή ταινίας, θεατρικό παιχνίδι, καλλιτεχνικό εργαστήριο, παιχνίδια, κ.ά. με γενικό τίτλο: «Βουτιά στα βαθιά, στης Καρέττα τα νερά».


 

5. ΠΕΛΙΤΙ
Το Πελίτι μας ενημέρωσε για την πολύτιμη συλλογή, διατήρηση και διάδοση των ντόπιων σπόρων .


 

6. EXILE ROOM
Εργαστήριο stop-motion animation για παιδιά Δ’, Ε’, ΣΤ’ δημοτικού. Το εργαστήριο Μικροί Μάγοι φέρνει τα παιδιά σε άμεση επαφή με τις διάφορες τεχνικές animation παίζοντας, δοκιμάζοντας και δημιουργώντας οπτικά παιχνίδια και κινούμενες εικόνες με ανακυκλώσιμα και άλλα υλικά.

Ο μύθος του Περσέα

 


 

urban act

Το διήμερο 13-14 Μαϊου 2014 υλοποιήθηκε ένα μοναδικό σεμινάριο τεχνικών της τοιχογραφίας και της τέχνης του graffiti στα σχολεία όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων της Σερίφου.
Oι μικροί μας φίλοι φόρεσαν ποδιές, πήραν πινέλα και κυπελλάκια με χρώματα στα χέρια τους και δημιούργησαν τη δική τους τοιχογραφία στον προαύλιο χώρο του Nηπιαγωγείου στον οικισμό Παναγιάς Σερίφου.

Παράλληλα, τα παιδιά όλων των τάξεων του Δημοτικού σχολείου της Χώρας, χωρισμένοι σε ομάδες και γεμάτα ενθουσιασμό, συνεργάστηκαν για τη δημιουργία μιας τοιχογραφίας σε χαμηλή επιφάνεια στον προαύλιο χώρο του Κάτω Διδακτηρίου.

Τέλος, οι μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου στο Λιβάδι της Σερίφου βομβάρδισαν με χρώματα την εσωτερική είσοδο του σχολείου τους, αποτυπώνοντας στους τοίχους τα δικά τους μηνύματα, σύμβολα κι εικόνες.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s